Uvjeti kupnje

Ovim uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internet trgovini www.regulator.hr tvrtke Regulator d.o.o. U navedenoj internet trgovini, tvrtka Regulator d.o.o. nalazi se u ulozi Prodavatelja, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem webshopa ili na neki drugi način naruči jedan ili više proizvoda od Prodavatelja.
Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.
Uz proizvode koji se nalaze u internet katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom svaki kupac ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na reklamaciju i povrat sredstava sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača.

Cijene

Sve cijene na stranicama web stranici www.regulator.hr izražene su u HRK i EUR te sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a. Istaknute cijene na web stranicama nisu obvezujuće za Prodavatelja te Regulator d.o.o. zadržava pravo izmjene cijena pojedinih proizvoda, a istom će se pristupiti isključivo u slučaju značajnije promjene cijene od strane dobavljača. Cijene iskazane na ponudama koje se dostavljaju kupcima (na temelju njihovih narudžbi), ne mogu se mijenjati u roku važenja ponude i obvezujuće su za Regulator d.o.o. kao Prodavatelja. Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave, iznos PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručeni proizvod.

Naručivanje

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem webshop-a, putem telefona  ili putem e-maila: [email protected]
Narudžbe se obrađuju radnim danom pon-pet 07:00 – 15:00 sati.

Nakon svake zaprimljene narudžbe (bilo putem elektronskog obrasca web shop-a, ili na neki drugi način), Kupcu će biti dostavljena ponuda s iskazanim rokom važenja, rokom i načinom isporuke, te uputom za plaćanje.
Za narudžbe plaćene kreditnim karticama putem sustava web shop-a, kupcu se neće dostavljati zasebna ponuda, već se nakon izvršenog plaćanja pristupa postupku isporuke kupljene robe (osim u slučaju nemogućnosti isporuke ili promijene cijene, o čemu će kupac biti obaviješten).

Plaćanje

Kupcima se nude različiti modeli plaćanja:

    • Pouzećem – plaćanje dostavljaču (kod preuzimanja pošiljke)
    • Kreditnim karticama (za potrebe plaćanja debitnim karticama na rate, potrebno je imati aktiviranu uslugu od strane banke izdavatelja kartice.)

Logo Visa

  • Plaćanje općom uplatnicom ili virmanom/ internet bankarstvom (uplatom na šalteru banke, pošte, FINA-e ili internetskim bankarstvom) Nakon zaprimanja Vaše narudžbe, te provjere raspoloživosti artikala na Vaš e-mail dostaviti ćemo Vam neobvezujuću ponudu. Uplatu po ponudi možete izvršiti osobnim internet bankarstvom ili u bilo kojoj poslovnici banke, Fine, pošte… Nakon što uplata bude evidentirana na našem računu, kupljene proizvode isporučujemo na adresu dostave naznačenu na ponudi po kojoj je izvršena uplata.
 
Plaćanje karticama putem web shop-a:
PBZ Visa Premium/ Visa/ Maestro – 2-12 rata; za iznose veće od 1.000,00 kuna
PBZ Mastercard – jednokratno
ZABA Visa/ Mastercard/ Maestro – 2-12 rata; za iznose veće od 1.000,00 kuna
ERSTE Diners (ECC) – 2-12 rata; za iznose veće od 1.000,00 kuna
ERSTE Diners/ Visa/ Mastercard – jednokratno
Visa/ Mastercard/ Maestro (Mbnet grupacija) – 2-12 rata; za iznose veće od 1.000,00 kuna
 
Članice MB grupacije
• Slatinska banka
• Nova hrvatska banka
• Istarska kreditna banka
• Erste banka
• Agram banka
• Kentbank.
 
Napomena:
Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama predautorizacija plaćanja vrši se automatski. Predautorizacijom sredstva na kartici Kupca se rezerviraju, a do terećenja dolazi tek kada Regulator.hr potvrdi transakciju nakon konačne provjere dostupnosti naručenog proizvoda od Prodavatelja. U slučaju neraspoloživosti/nemogućnosti dobave nekog od artikala, naplata se otkazuje i vaša kartica više ne može biti terećena. Radi vaše zaštite, naplatni sustav ne dopušta naplatu većeg iznosa od prethodno autoriziranog, niti dopušta uvid u broj vaše kreditne kartice. Kada otkažemo naplatu transakcije ili potvrdimo naplatu, sustav će vam poslati obavijest na vaš e-mail. Regulator.hr snosi sve manipulativne troškove autorizacije kreditne/debitne kartice
Korisnika. Korisnik je odgovoran za ispravnost podataka. Usluge kartičnog plaćanja i njihovu sigurnost provodi CorvusPay – napredni sustav za visoku sigurnost prihvata platnih kartica
putem Interneta. Više o Corvusu pogledati pod  Izjava o sigurnosti kod online plaćanja . Regulator.hr ne preuzima odgovornost za eventualne izravne ili neizravne štete koje Kupci mogu pretrpjeti zbog privremene, djelomične ili potpune nedostupnosti CorvusPay usluge.
 

Sigurnost prilikom online plaćanja

Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Sigurnosni programi

Izjava o konverziji

Kod terećenja kreditne ili debitne kartice za Kupca izvan Hrvatske, kao rezultat konverzije lokane valute u valutu plaćanja postoji mogućnost razlike u iskazanim cijenama proizvoda na REGULATOR.HR stranici, te naplaćenog iznosa košarice.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka. Hvala što koristite CorvusPay!

Dostava

Nakon što uplata po ponudi/predračunu (ili uplata kreditnom karticom) bude evidentirana na našem transakcijskom računu, kupljena roba priprema se za isporuku. 
Regulator d.o.o. obvezuje se dostaviti proizvode za koje je Kupac izvršio plaćanje, Proizvodi koji su dostupni na vlastitim zalihama u web shop-u imaju oznaku “Na zalihi”;  dok proizvodi koji su dostupni na skladištima poslovnih partnera i generalnih uvoznika imaju oznaku “Dobavljivo”; i raspoloživi su temeljem narudžbe. Ukoliko Regulator d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe (i povrat eventualno izvršene uplate). Od situacije nemogućnosti isporuke nekog od naručenih i plaćenih proizvoda, Kupac je u potpunosti zaštićen budući da se ponuda koja se dostavlja Kupcu i po kojoj se vrši plaćanje izrađuje nakon provjere raspoloživosti proizvoda, koji se potom rezervira na skladištu Prodavatelja. U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (rasprodane zalihe, oštećenje proizvoda, više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, Regulator d.o.o. se obvezuje Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 7 radnih dana.

Troškovi dostave kupljenih proizvoda na željenu adresu ovise o transportnoj težini proizvoda i uvijek su jasno iskazani u sklopu vaše košarice odnosno na ponudi za uplatu. U slučaju glomaznosti i vanstandardnih dimenzija pošiljke, dostava za područje otoka, zadržavamo pravo povećanja cijena transporta sukladno cjeniku prijevoznika. U slučaju navedenog uvećanja cijene dostave, ukupni trošak dostave na adresu kupca biti će uvijek jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem vašeg upita. Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne naplaćuju. 

Dostava proizvoda obavlja se s ugovorenim partnerima. Dostava se obavlja svakim radnim danom, te se dostavlja na željeno područje unutar RH u roku 5-10 radnih dana. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt (odnosno, u slučaju uskih prolaza, šumskih i poljskih puteva i sl., dostava se vrši do najdalje točke do koje je moguće doći dostavnim vozilom). Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Dostava je moguća samo na području RH. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki. Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi. Kupac može i sam organizirati dostavu ili robu podići u trgovini Prodavatelja.

Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđene sljedeće mogućnosti:

– da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja

– da naručeni proizvod preuzme u trgovini Prodavatelja uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja

Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni mu e-mail i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu Kupca. Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

– dan prijema narudžbe/zahtjeva

– vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca

– vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv

– neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Preuzimanje proizvoda od dostavljača – Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je izvršio isporuku te tražiti sastavljanje zapisnika o nastaloj šteti, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnom, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

Pravo na povrat i reklamacije

U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (dalje u tekstu: Zakon), potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda kupljenih na daljinu, te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja. Da bi kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, treba obavijestiti Regulator d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora i to izjavom poslanom poštom na adresu Regulator d.o.o., Ulica kod Silosa 3, 32100 Vinkovci, ili elektroničkom poštom na [email protected], a može se koristiti i pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora Obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupnji možete preuzeti ovdje:  Obrazac za jednostrani raskid ugovora. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke. Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena i pregledana da se utvrdi stanje vraćene robe i to najkasnije 14 dana od dana zaprimanja vraćene robe.

Povrat novca bit će izvršen uplatom na bankovni račun.

U slučaju nejasnoća, molimo da prije raskida Ugovora nazovete na broj telefona 032 338 282 ili se javite na [email protected] kako bi vam bio objašnjen postupak vraćanja robe. U skladu sa Zakonom potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora (sukladno članku 79. Zakona), ako je:

1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču (proizvodi po mjeri i/ili želji kupca, npr. peći i radijatori u boji po narudžbi; cijevi, kabeli i užad rezani na mjeru po želji kupca i sl.)

4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca

8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke

10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju

13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Regulator d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim prodajnim mjestima sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Izvansudsko rješavanje sporova

Regulator d.o.o. će kao trgovac sve eventualne sporove s potrošačima nastojati riješiti dogovorno na obostrano zadovoljstvo i vodeći brigu o zadovoljstvu potrošača. U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača. Mirenje pred centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

ONLINE platforma za rješavanje sporova:

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti putem web stranice http://ec.europa.eu/.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Zaštita privatnosti i osobnih podataka

Tvrtka Regulator d.o.o se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne podatke o kupcima/korisnicima koji su neophodni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Regulator d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti i osobnih podataka.

Više o Zaštiti osobnih podataka, u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR regulativa), možete pročitati ovdje.

Kontakt i opći podaci o društvu

Kontakti i radno vrijeme:

Regulator d.o.o.
Školska 65, 32251 Privlaka

tel: 032 338 282,
e-mail: [email protected]
http: www.regulator.hr

Radno vrijeme webshopa: pon-pet 7:00 – 15:00h,

Opći podaci o društvu:

  • OIB: 81653537589, MB: 00306843
  • Društvo je upisano u registar Trgovačkog suda u Osijeku,
  • Član uprave: Mirko Slošić
  • Temeljni kapital: 50.000,00 HRK uplaćen u cijelosti
  • IBAN: HR3223400091100175302 (Privredna banka Zagreb)07-