Redovno održavanje i servisiranje plinskog bojlera nužno je kako bi se osigurao pravilan, dugotrajan i siguran rad uređaja. Periodičnost servisnih intervala preporučena je od strane proizvođača i njih je uputno držati se, a kod novih uređaja valjanost jamstva uvjetovana je upravo redovitim održavanjem kojeg vrši ovlašteni serviser.
Kada govorimo o plinskom kotlu razlikujemo dvije osnovne vrste servisa: mehanički ili “mali servis” i kemijski ili “veliki servis”. Preporuke su jednom godišnje napraviti mali servis, dok se kod novijih uređaja mehanički servis može raditi i jednom u dvije godine. Mali servis uključuje pregled i provjeru rada uređaja, pregled instalacija te čišćenje uređaja od prljavština.
Kada govorimo o velikom ili “kemijskom servisu” postoje razna mišljenja kada ga treba napraviti i koliko često. Prema našem iskustvu veliki servis se kod novijih uređaja treba napraviti svake treće godine, a kod onih malo starijih to može bit i svake dvije godine. Ovlašteni i stručni serviser će Vas prilikom izlaska na teren i pri obavljanju malog servisa savjetovati trebate li na svom uređaju odraditi i veliki servis ili pak još nema potreba za njim.
Kemijski servis plinskog bojlera radi se kako bi se uređaj očistio od kamenca. I sami možete primjetiti koliko se kamenca, pijeska i drugih nečistoća taloži u kuhalima i drugim uređajima koje koristite. Kroz bojler voda kola svakodnevno u puno većem obujmu, stoga možete zamisliti količine nečistoća koje se skupljaju u bojleru i otežavaju mu rad. Kamenac i druga prljavština mogu uzrokovati gašenje bojlera, nepravilan rad, veću potrošnju energenta te uzrokovati veće kvarove na ostalim dijelovima samog bojlera. Stoga je izuzetno važno redovito brinuti se o uređaju kak bi izbjegli navedene scenarije.
Veliki servis bojlera kojeg vrše stručni i educirani zaposlenici tvrtke Regulator uključuje:
Čišćenje elektroda, plamenika, primarnog plamenika od čađe, ventilatora
Čišćenje od mehaničke prljavštine
Kontrola expanzivne posude
Čišćenje od kamenca primarnog i sekundarnog izmjenjivača
Provjera i podešavanje uređaja
Kod kondenzacijskog bojlera dodatno se vrši mjerenje i analiza emisije dimnih plinova
Ukoliko redovito održavate bojler, što u idelanom scenariju znači mali servis svake godine i veliki servis svake 2-3 godine, vjerojatno nemate razloga za zabrinutost jer će stručni serviser u tim slučajevima prepoznati ukoliko nešto nije u redu s uređajem. Ukoliko se pak ne držite preporučenih servisnih intervala, a primjetite neke od ovih znakova, obavezno pozovite majstora kako bi se ustanovio uzročnik problema:
Bojler se sam gasi povremeno
Bojleru treba više vremena kako bi zagrijao prostoriju/toplu vodu
Lošiji pritisak tople vode
Povećana potrošnja energenata
Glasniji ili nepravilniji rad bojlera
Vidljive nakupine kamenca ili korozije
Problemi s paljenjem bojlera
Greška prikazana na kontrolnoj ploči
Trebate li servis bojlera ili ovlašteno puštanje u pogon bojlera na području Slavonije, obratite nam se s povjerenjem. Tvrtka Regulator Vinkovci vodeća je tvrtka na svom području poslovanja u županiji s iskustvom od gotovo 30 godina te stručnim i obrazovanim serviserima! Ovlašteni smo servis za svjetski poznate brandove: Vaillant, Viessman, Ariston, Daikin, Centrometal.
Adresa poslovnice: Ulica Bana Josipa Jelačića 17, 32100 Vinkovci
Tel: 032 338 282
E-mail: webshop@regulator.hr