• Dostava za cijelu RH

  • Povrat i zamjene

Kada je potrebno napraviti veliki servis plinskog bojlera?

Redovno održavanje i servisiranje plinskog bojlera nužno je kako bi se osigurao pravilan, dugotrajan i siguran rad uređaja. Periodičnost servisnih intervala preporučena je od strane proizvođača i njih je uputno držati se, a kod novih uređaja valjanost jamstva uvjetovana je upravo redovitim održavanjem kojeg vrši ovlašteni serviser.

Vrste servisa plinskog bojlera

Kada govorimo o plinskom kotlu razlikujemo dvije osnovne vrste servisa: mehanički ili “mali servis” i kemijski ili “veliki servis”. Preporuke su jednom godišnje napraviti mali servis, dok se kod novijih uređaja mehanički servis može raditi i jednom u dvije godine. Mali servis uključuje pregled i provjeru rada uređaja, pregled instalacija te čišćenje uređaja od prljavština.

Kada govorimo o velikom ili “kemijskom servisu” postoje razna mišljenja kada ga treba napraviti i koliko često. Prema našem iskustvu veliki servis se kod novijih uređaja treba napraviti svake treće godine, a kod onih malo starijih to može bit i svake dvije godine. Ovlašteni i stručni serviser će Vas prilikom izlaska na teren i pri obavljanju malog servisa savjetovati trebate li na svom uređaju odraditi i veliki servis ili pak još nema potreba za njim.

Što je kemijski servis plinskog bojlera

Kemijski servis plinskog bojlera radi se kako bi se uređaj očistio od kamenca. I sami možete primjetiti koliko se kamenca, pijeska i drugih nečistoća taloži u kuhalima i drugim uređajima koje koristite. Kroz bojler voda kola svakodnevno u puno većem obujmu, stoga možete zamisliti količine nečistoća koje se skupljaju u bojleru i otežavaju mu rad. Kamenac i druga prljavština mogu uzrokovati gašenje bojlera, nepravilan rad, veću potrošnju energenta te uzrokovati veće kvarove na ostalim dijelovima samog bojlera. Stoga je izuzetno važno redovito brinuti se o uređaju kak bi izbjegli navedene scenarije.

Veliki servis bojlera kojeg vrše stručni i educirani zaposlenici tvrtke Regulator uključuje:

Čišćenje elektroda, plamenika, primarnog plamenika od čađe, ventilatora

Čišćenje od mehaničke prljavštine

Kontrola expanzivne posude

Čišćenje od kamenca primarnog i sekundarnog izmjenjivača

Provjera i podešavanje uređaja

Kod kondenzacijskog bojlera dodatno se vrši mjerenje i analiza emisije dimnih plinova

Kako prepoznati da bojler treba servis

Ukoliko redovito održavate bojler, što u idelanom scenariju znači mali servis svake godine i veliki servis svake 2-3 godine, vjerojatno nemate razloga za zabrinutost jer će stručni serviser u tim slučajevima prepoznati ukoliko nešto nije u redu s uređajem. Ukoliko se pak ne držite preporučenih servisnih intervala, a primjetite neke od ovih znakova, obavezno pozovite majstora kako bi se ustanovio uzročnik problema:

Bojler se sam gasi povremeno

Bojleru treba više vremena kako bi zagrijao prostoriju/toplu vodu

Lošiji pritisak tople vode

Povećana potrošnja energenata

Glasniji ili nepravilniji rad bojlera

Vidljive nakupine kamenca ili korozije

Problemi s paljenjem bojlera

Greška prikazana na kontrolnoj ploči

Trebate li servis bojlera ili ovlašteno puštanje u pogon bojlera na području Slavonije, obratite nam se s povjerenjem. Tvrtka Regulator Vinkovci vodeća je tvrtka na svom području poslovanja u županiji s iskustvom od gotovo 30 godina te stručnim i obrazovanim serviserima! Ovlašteni smo servis za svjetski poznate brandove: Vaillant, Viessman, Ariston, Daikin, Centrometal.

Adresa poslovnice: Ulica Bana Josipa Jelačića 17, 32100 Vinkovci

Tel: 032 338 282

E-mail: webshop@regulator.hr


Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function generateMobileBannerHTML() on null in /home/regulator/public_html/regulator.hr/index.php:330 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/regulator/public_html/regulator.hr/index.php on line 330